Termin przyjmowania prac w konkursie o Nagrodę Specjalną „Włączam płeć do badań” przedłużony do 24 listopada 2024

Nagroda Specjalna WŁĄCZAM PŁEĆ DO BADAŃ w ramach projektu MINDtheGEPs – 3 edycja konkursu.

Nabór kandydatek i kandydatów do 3 edycji Nagrody Specjalnej „Włączam płeć do badań” za najwyżej ocenione prace magisterskie i doktorskie, uwzględniające w obszarze badań perspektywę płci obronione w roku 2023 i 2024 trwa do 24 listopada 2024.

W ramach realizowanego w Uniwersytecie Gdańskim projektu EU Horyzont 2020 Modifying Institutions by Developing Gender Equality Plans, MINDtheGEPs, podejmowanych jest wiele działań mających na celu realizację założeń polityki równości płci w naszej uczelni, określonych w Planie wdrażania polityki równości płci w Uniwersytecie Gdańskim. Działania równościowe na lata 2024-2028.

Jednym z działań projektu jest przyznawanie dorocznych nagród za najwyżej ocenione prace magisterskie i rozprawy doktorskie włączające aspekt płci do badań naukowych. Do konkursu zgłaszać można prace magisterskie i doktorskie w dwóch obszarach: nauk społecznych i humanistycznych oraz nauk ścisłych i przyrodniczych. Komisja konkursowa będzie mogła przyznać 2 nagrody za prace magisterskie (po jednej z każdego obszaru) i 2 za prace doktorskie (po jednej z każdego obszaru). W tegorocznej edycji konkursu, o Nagrodę mogą ubiegać się osoby, którym nadano tytuł magistra lub stopień doktora w Uniwersytecie Gdańskim w 2023 lub 2024 roku.

Nagrody ufundowane przez Rektora Uniwersytetu Gdańskiego przyznane w każdej z kategorii w roku 2024 wynoszą odpowiednio 2400 zł za prace magisterskie  i 3600 zł. za prace doktorskie. Szczegółowe zasady konkursu podane są w Regulaminie Nagrody „Włączam płeć do badań”. Prace w konkursie mogę zgłaszać same autorki i autorzy ale także, za ich zgodą, promotorzy i Dziekani Wydziałów, na których obroniono prace. Uroczyste wręczanie dyplomów oraz prezentacja nagrodzonych prac nastąpi w ustalonym terminie w 2025 roku.

Prace do konkursu wraz z wymaganymi załącznikami należy przesłać mailowo na adres: marta.dziedzic@ug.edu.pl do dnia 24 listopada 2024 do godz.15.00.

Regulamin, harmonogram konkursu oraz wniosek znajdują się poniżej.  Pytania związane z konkursem prosimy kierować na adres: marta.dziedzic@ug.edu.pl

Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń!

 

HARMONOGRAM konkursu o Nagrodę Specjalną „Włączam pleć do badań”, edycja 2024

  1. Do 24 listopada 2024 roku przesyłanie mailowo na adres: marta.dziedzic@ug.edu.pl :

- pracy zgłaszanej do konkursu w formacie pdf,

- wypełnionego formularza Nagrody „Włączam płeć do badań” (zał. 1),

- klauzuli zgody (zał. 2, zał. 3) podpisanej przez autora/kę pracy i promotora/kę,

- klauzuli informacyjnej (zał. 4) podpisanej przez autora/kę pracy i promotora/kę.

  1. Do 2 grudnia 2024 roku nastąpi ogłoszenie laureatów/ek Nagrody „Włączam płeć do badań”. 
  2. W uzgodnionym terminie w 2025 roku nastąpi uroczyste wręczenie dyplomów laureatom/kom Nagrody „Włączam płeć do badań” oraz prezentacja zwycięskich prac.

 

Załącznik

Załącznik Rozmiar
Formularz zgłoszeniowy 63.5 KB
Harmonogram konkursu 136.06 KB
Klauzula zgody 116.63 KB
Klauzula informacyjna 166.64 KB
Regulamin konkursu 134.42 KB
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 19. Listopad 2024 - 12:26; osoba wprowadzająca: Anna Król Ostatnia zmiana: wtorek, 19. Listopad 2024 - 12:27; osoba wprowadzająca: Anna Król